O marce Miodny Szlak
Związani są oni z: warsztatami ekologicznymi, wyciągiem narciarskim, parkami linowymi, nowoczesnym centrum rehabilitacji, pasieką Państwa Nowaków z tradycjami, fabryką mebli Beskid, fotografią, rynkiem deweloperskim, SPA w Kamiannej, oraz rękodzielniczki wyrobów z naturalnych surowców.
Marki Lokalnej
Podczas licznych spotkań tłumnie na spotkania dotyczące marki lokalnej przybywali mieszkańcy, producenci, pasjonaci obszaru Powiatu Sądeckiego (wokół Nowego Sącza). Odbyły się spotkania z Gminami i LGD, generalnie wszyscy są chętni (czekają na sukces).
Marka lokalna „Miodny Szlak” ma być narzędziem promocji Regionu, poprzez prezentację wysokiej jakości produktów, usług i inicjatyw związanych z tym regionem, oferowanych i realizowanych przez twórców, usługodawców, instytucje i podmioty ekonomii społecznej z obszaru Regionu Sądeckiego. Budowana jest w oparciu o lokalne zasoby oraz bogate dziedzictwo kulturowo-historyczne Regionu.
1. Olga Gałek – specjalista ds. budowania marek lokalnych
2. Andrzej Zarych – dyrektor MCK Sokół w Nowym Sączu
3. Justyna Tokarczyk – dyrektor ds. promocji, turystyki i współpracy z zagranicą Starostwo Powiatowe
4. Daniel Lisak – dyrektor Centrum Informacji Turystycznej w Krynicy
5. Paweł Szczygieł – specjalista ds. leśnictwa
6. Beata Zmieniewicz – wykładowca akademicki, specjalista ds. bezpieczeństwa żywności
7. Aleksandra Tokarz – dziennikarka, Głos24
8. Kinga Studzińska–Pasieka – wykładowca uniwersytecki, doktor nauczania języka angielskiego
9. Zbigniew Pasieka – profesor nauk medycznych
Joanna Kulig