O marce Miodny Szlak

O marce
Marka Miodny Szlak
powstała z inicjatywy Fundacji Po Zdrowie do Natury zainspirowana lokalną marką Dolina Karpia. Nasza fundacja na czele z prezes Renatą Stelmach stworzyła wokół siebie grupę inicjatywną, do której należy kilku cudownych lokalnych przedsiębiorców, a także lokalnych liderów.

Związani są oni z: warsztatami ekologicznymi, wyciągiem narciarskim, parkami linowymi, nowoczesnym centrum rehabilitacji, pasieką Państwa Nowaków z tradycjami, fabryką mebli Beskid, fotografią, rynkiem deweloperskim, SPA w Kamiannej, oraz rękodzielniczki wyrobów z naturalnych surowców.

Grupa inicjatywna

Marki Lokalnej

Grupa inicjatywna najmocniej związana jest z Gminą Łabowa, lokalizacyjnie za centrum (serce) marki terytorialnej uznaje Kamianną, dzięki której pomysł na współpracę się zrodził.

Podczas licznych spotkań tłumnie na spotkania dotyczące marki lokalnej przybywali mieszkańcy, producenci, pasjonaci obszaru Powiatu Sądeckiego (wokół Nowego Sącza). Odbyły się spotkania z Gminami i LGD, generalnie wszyscy są chętni (czekają na sukces).

Marka lokalna „Miodny Szlak” ma być narzędziem promocji Regionu, poprzez prezentację wysokiej jakości produktów, usług i inicjatyw związanych z tym regionem, oferowanych i realizowanych przez twórców, usługodawców, instytucje i podmioty ekonomii społecznej z obszaru Regionu Sądeckiego. Budowana jest w oparciu o lokalne zasoby oraz bogate dziedzictwo kulturowo-historyczne Regionu.

O marce